Vznikne-li mezi prodávajícím/opravcem a zákazníkem – spotřebitelem spor při nabízení prodeje
vozidel, náhradních dílů, příslušenství, servisních služeb a/nebo spor z takového prodeje zboží
či dodávky těchto služeb, pak je dotčený zákazník oprávněn obrátit se v rámci mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz)
Štěpánská 15, Praha 2, jako na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Veškeré
podrobnosti k možnosti mimosoudního řešení sporů jsou uvedeny na stránkách České obchodní inspekce. Pro řešení sporů z případně
zprostředkovávaných finančních produktů třetích stran je k mimosoudnímu řešení možné se obracet
na finančního arbitra (www.finarbitr.cz, Legerova 1581/69, 110 00, Praha 1), který
je mimo jiné oprávněn rozhodovat takové spory.